wtorek, 6 lipca 2010

M-N-D - OS :)

W tytule jest skrót nazwy mojego bloga. O czym będzie? Jak przeczytaliście informacje "O mnie" w moim profilu to pewnie już wiecie, że moja mama nie chce mieć psa, a ja dlatego, że bardzo, ale to bardzo chcę mieć czworonożnego przyjaciela zajmuję się bezdomnymi psami, które przybłąkają się pod blok - to jest sposób na moje wakacje i na to, żeby udowodnić mojej mamie jak bardzo zasługuję na takiego sierściucha :). Zawsze jak był jakiś pies to pomagała mi moja koleżanka Ewa, ale ona w tym roku dostała swojego BC :/ i zostałam sama. Ciekawe kiedy nadejdzie moja kolej...

4 komentarze:

  1. No to dodaje Cię do linków, z chęcią będę tutaj zaglądać :))

    Pzdr. Kasia ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno w końcu doczekasz się psowatego ^^
    Ja prosiłam rodziców jakieś 5 lat i nic... ale w końcu znalazłam swojego czarnego podczas bardzo srogiego dnia zimy no i widok zabiedzonego szczeniaczka co miał już przykurcz tylnych łap (z zimna) urzekł tak moją mamę, że nie była w stanie powiedzieć "nie" :)

    Dodaję do linków i trzymam kciuki żeby ci się udało ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite że masz taką pasję, oby takich ludzi więcej :)
    Ja mam 13 lat i nie przyjęli mnie jako wolontariuszki do schroniska, więc chociaż tak można pomagać ;P
    Uratowałam już 12 psów, wiem jakie to fajne uczucie kiedy czujesz że zrobiłaś coś pożytecznego.
    Zapraszamy do nas - bordereklotka.blogspot.com
    Dodaję do linków, chętnie będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu nie prowadzisz bloga?
    Na pewno byłby ciekawy...
    Tia

    OdpowiedzUsuń